lauantai 9. tammikuuta 2016

My moments of success

Tähän postaukseen tiivistyy aika kuvaavasti mun ratsastajan"uran" suuret tähtihetket!

Harjoteltiin vastalaukkaa, ei tainnu olla meidän juttu...

Joskus tuntuu, että tällä aasilla on mahdoton ratsastaa

Hipun mielestä 80cm luokka oli ihan liian matala

Alli aikoo ilmeisesti sukeltaa esteen ali...?

Hippu päätti yllättäen pitää ruokatauon

Vissiin sairaan nopee uusintarata menossa

Uunon ja mun mielipiteet ponnistuspaikasta ei iha mätsänny

Hippu päätti poistua paikalta kesken jumppasarjan 
Alli ei enää jaksanut kouluratsastusta

Montsa päätti treenata vähän isompia esteitä

Riinalle ei maistunut laukkatyöskentely

Kenttäratsu-Höpöheinä ei halunnut kastella jalkojaan

4 kommenttia:

  1. Heippa Enni! Olipa ihana löytää Hipun elämästä kertova blogi. Vuokrasin Hippua pari vuotta sen ollessa nuorempi, maailman monin ja paras poni mitä on :) <3 ikävä on suuri edelleen. Pidä Hipusta hyvää huolta ja kerro sille Marilta terveisiä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi ihanaa että löysit tänne! Mähän en Hipun historiasta tiedä oikeastaan mitään, joten jos jotain kautta haluaisit mulle kertoa jotain siitä ajasta milloin sen kanssa puuhailit?
      Terveiset menee perille! :)

      Poista
    2. Saisinko sinun sähköpostiosoitteen niin voisin kertoilla vähän pidempää tarinaa Hipen ja minun historiasta! Voisin yrittää löytää koneen kätköistä myös pari vanhaa kuvaakin:) -Mari

      Poista
    3. Joo mulle voi laittaa sähköpostia osoitteeseen enni.lahtinen@elisanet.fi!:)

      Poista