keskiviikko 10. heinäkuuta 2013

Uusi blogi

Tämä on siis uusi blogini, joka kertoo minusta ja suomenhevosestani Heman Höpöheinästä, tutummin Hipusta. Alkuun voisin kertoa itsestäni:
♥13w
♥harrastan ratsastusta ja pianonsoittoa
♥Hippu on toinen oma hevoseni
♥ennen Hippua omistin Amanda VII nimisen vuoniksen
♥olen maailman surkein bloggaaja
♥olen ratsastanut 8 vuotta
♥olen 7 luokalla

Ja sitten voisin kertoa Hipusta:

♥Hippu on ollut minulla n. kuukauden.
♥Hipun oikea nimi on Heman Höpöheinä
♥Hippu on kiltti ja rauhallinen
♥olen kilpaillut Hipulla aikuismerkkiä ja 80cm
♥Hippu on syntynyt vuonna 2004
♥Hippu on suomenhevonen
♥Hippu on väriltään prt, sma, llsi, ahv, mtj erv ja vkot

Toivoisin, että liitytte lukioiksi, jos vaan vähänkin kiinnostaa.
kiitos kuvasta Essi Ahonen!

4 kommenttia:

  1. Liityin lukijaksesi !:)
    Blogisi tuntuu tosi mielenkiintoiselta ja kivalta.
    Ja lisäksi meillä on saman rotuiset hevoset, joten on kiva lukea toisen suokin kuulumisia jne:)

    http://www.elamani-hevonen.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei!
      Kiitos, että liityit ja kommentoi!
      Jostain syystä en pääse blogiisi, muuten kävisin lukemassa:)

      Poista
  2. Liityin lukijaksi, kiva seurata teidän menoa täältä blogin puolelta, kun on tuttu polle (:

    http://breathingbymyself.blogspot.fi/

    VastaaPoista